woensdag 5 maart 2008

De eerste stage komt dichterbij...

Na twee observatiedagen staat de stage van maart nu wel heel dicht bij de deur. De spanning is aan het stijgen. Heel wat werk is al gebeurd, nu rest me alleen nog de afwerking. Hiermee bedoel ik dat ik nog enkele aanpassingen aan mijn stagemap moet doen en nog wat dingen in elkaar knutselen en verzamelen. Wanneer dit allemaal gebeurd is, kan ik met goede moed in mijn schoenen naar mijn stageplaats vertrekken. Nu had ik nog niet vermeld wat het thema van de stageweek is. Wel het belangstellingscentrum is groenten. Een thema die zeer veel activiteiten en dergelijke uitlokt. Hopelijk zijn de kleuters het met me eens...

Een gouden tip dat lectoren en kennissen meegeven en waar ik zeker gebruik ga van maken is...
'Geniet en stress niet!'.

Geen opmerkingen: