woensdag 5 maart 2008

Opdrachten tijdens het jaar door...

In het begin van het academiejaar kreeg ik heel wat opdrachten mee. Dit zijn opdrachten waar je tijdens het academiejaar mag aan werken. Enkele hiervan zijn een koffer, handpoppen en muziekinstrumenten.

Ik begin bij de koffer...Dit is een opdracht voor het vak beeldopvoeding. We kregen de opdracht om een oude koffer te schilderen naar onze eigen creativiteit. Na heel wat denk- en zoekwerk, ben ik er uiteindelijk uitgeraakt hoe ik mijn koffer zou schilderen. Ik wou vooral felle kleuren gebruiken. Na een goede week schilderen, is mijn koffer af.

De volgende grote opdracht was het maken van muziekinstrumenten. Tijdens de les muzikale opvoeding kregen we de uitwerking van de instrumenten maar we moesten er terug eigen creativiteit instoppen. Deze instrumenten hebben ook heel wat werk gevraagd. Maar natuurlijk kan ik ze gebruiken tijdens mijn stages en ook in mijn latere beroepsleven.

Nog een opdracht, voor beeldopvoeding, was het maken van handpoppen. Deze knutselde ik in elkaar met allerlei kosteloos materiaal. Na het knutselen gaf ik vele ook een likje verf.

Enkele foto's...

Mijn koffer...



De handpoppen...


Mijn zelfgemaakte muziekinstrumenten...

Geen opmerkingen: